- Naslednji prispevek Dejavnosti – What are they doing? (Šajhar)
- Prejšnji prispevek Ločevanje odpadkov
Oznake
1. razred
2. razred
3. razred
4. razred
5. razred
6. razred
7. razred
8. razred
9. razred
angleščina
BARVE
biologija
deljenje
DRUŽBA
Družba
english
Fizika
Geografija
geometrija
Geometrijska telesa
glasba
glasbena umetnost
INFORMATIKA
Kemija
književnost
Likovna umetnost
Matematika
Množenje
narava
naravoslovje
Naravoslovje in tehnika
nemščina
Poštevanka
računalništvo
sadje
Seštevanje
seštevanje do 100
slovenščina
spoznavanje okolja
ulomki
utrjevanje
vrtec
zgodovina
šport
živali
Najnovejši prispevki
Nedavni komentarji
- Verica na Zima in božični prazniki_Paulič
- Andreja na Pod medvedovim dežnikom, Kaučevič
- Uršula Gačnik na Skloni
- Amila Saličević na Inovativno učenje matematike 1
- Amila Saličević na Inovativno učenje matematike 1
Čestitam za zelo uporabno nalogo z raznolikimi vprašanji.
Hvala.
Bravo. Dala si mi idejo za potence v 8. razredu.
Dobra naloga. Lahko jo začnem uporabljati v 4. razredu.
Odlična naloga, saj vključuje tudi čiste zvočne posnetke, s katerimi
učenec preveri pravilno branje ulomkov. Vprašanja so postavljena na različnih taksonomskih stopnjah.
Super.
Hvala.