- Naslednji prispevek Ravoj otroka
- Prejšnji prispevek Matematika – Računske operacije in pojmi (množenje in deljenje) – Jure Aljaž
Oznake
1. razred
2. razred
3. razred
4. razred
5. razred
6. razred
7. razred
8. razred
9. razred
angleščina
BARVE
biologija
deljenje
DRUŽBA
Družba
english
Fizika
Geografija
geometrija
Geometrijska telesa
glasba
glasbena umetnost
INFORMATIKA
Kemija
književnost
Likovna umetnost
Matematika
Množenje
narava
naravoslovje
Naravoslovje in tehnika
nemščina
Poštevanka
računalništvo
sadje
Seštevanje
seštevanje do 100
slovenščina
spoznavanje okolja
ulomki
utrjevanje
vrtec
zgodovina
šport
živali
Najnovejši prispevki
Nedavni komentarji
- Andreja na Pod medvedovim dežnikom, Kaučevič
- Uršula Gačnik na Skloni
- Amila Saličević na Inovativno učenje matematike 1
- Amila Saličević na Inovativno učenje matematike 1
- Rebeka Slana na Kako rastem?
Odlična naloga!
Odločili ste se za kartice z vprašanje, učenec dobi odgovor (ki ga ne pozna) le tako, da načrtno zapiše nekaj napačnega. Tudi tako se učimo. Pogrešam še prikaz rezultata med oz. konec igre. Interaktivna vsebina sicer vsebuje vse potrebne tehnične in vsebinske prvine. Kemija v 9. razredu?
Lp, Simona
Kemija v 1.letniku SŠ. Ne razumem zakaj se vam rezultati niso pokazali, meni so se vsakič.
Pozdravljeni!
Meni neznana vsebina. Jaz sem za odgovor, ki ga ne poznam, zapisala ne vem. Ta odgovor se mi ne bo vtisnil v spomin, bo pa deloval motivacijsko, da si poskušam prikazani odgovor zapomniti za naslednjič, saj nalogo lahko večkrat rešim.
LP; Jelka
Naloga ni bila mišljena za spoznavanje snovi, temveč za utrjevanje. Dober teden in pol so imeli preko Zooma razlago, skupaj smo delali primere, te kartice so samo za testiranje njihovega razumevanja. Sem jo pa že danes objavila v svoji spletni učilnici.